NYHED! Vores butikker har fået forlængede åbningstider i hverdage og lørdage, se åbningstider i bunden af hjemmesiden

Send din enhed

Så nemt er det!

1 Oprettelse af reparation Beskriv din skade og udfyld nødvendige oplysninger på dig og din enhed.
Du betaler 79,- for forsendelse tur/retur.
2 Forsendelse af enhed Du modtager en pakkelabel og følgeseddel på e-mail. Herefter guides du til den sikreste forsendelse af din enhed.
3 Undersøgelse og reparation Vi undersøger din enhed for fejl og skader. Herefter repareres enheden i overensstemmelse med din fejlbeskrivelse.
Betaling og returforsendelse Så snart du har betalt for reparationen på vores hjemmeside, sender vi din enhed retur mod dig.
Her kan du sende din enhed til reparation hos PhoneCare. Vælg din skade, print din pakkelabel ud og send din enhed, hvorefter vi undersøger og reparerer, og sender den tilbage til dig, når du har betalt.
Start din fejlmelding
Mere end 150.000 reparationskunder kan ikke tage fejl Vi lever af tilfredse kunder! Se anmeldelser på trustpilot.dk
235 anmeldelser 8,8

Send din enhed

  • Gå tilbage
  • Dine informationer

  • Kunde type Privat
  • Fulde navn Jimmy Wington Le
  • Telefonnummer 71 15 00 25
  • jwl@iomedia.dk
  • Adresse Eliasgade 10, 2300 København S
  • Reparation

  • Du vil modtage en elektronisk faktura, når reparationen er udført.

  • Du vil modtage en betalingsopkrævning, når reparationen er udført.

Gå tilbage