NYHED! Vores butikker har fået forlængede åbningstider i hverdage og lørdage, se åbningstider i bunden af hjemmesiden

Ofte Stillede Spørgsmål

Få svar på de mest gængse spørgsmål

Du kan enten komme forbi en af vores butikker uanmeldt ellers har du også mulighed for at booke en tid online igennem vores booking kalender her, så er du sikker på at vi har tid til dig.
Har du nogle spørgsmål, så ring til os på 51 511 511.

PhoneCare er et autoriseret værksted, hvilket betyder, at alle vores butikker opfylder alle kravene for et godkendt smartphone og tablet værksted. Alle vores tekniknere er uddannede og er kvalificerede til at håndtere dine reparationer. Autorisationen betyder endvidere, at alle vores værksteder er udstyret med de seneste teknologier inden for ESD sikring, hvilket sikrer at alle reparationer forløber uden problemer. Dette er et kvalitetsstempel for dig som kunde.

Hvis der er tale om en smartphone reparation, tager det som regel 30 min til 1 time at få repareret, alt efter travlhed i den pågældende butik, samt om de nødvendige reservedele er på lager.

Hvis der er tale om en iPad/tablet-reparation, tager det som regel 48-72 timer, eftersom denne reparation er mere omfattende og tidskrævende, da den har brug for tid til at hærde. Dette afhænger også af travlhed i butikken og at reservedelen er på lager.

Hvis du blot kommer forbi en af vores butikker, kan vi have din telefon klar samme dag, og alt efter travlhed allerede ca. 1 time efter.

Vi tilbyder alle vores kunder 24 måneders garanti på alle udførte reparationer undtagen væskeskader.

Garantien omfatter IKKE selvforskyldte skader, og hvis telefonen har lidt fysisk overlast. Den dækker derimod alle fejl, der kan opstå i forbindelse med den pågældende reparation.

F. eks, hvis du har fået skiftet skærmen på din iPhone 6, og touch-funktionen pludseligt stopper med at fungere, eller hvis skærmen går i sort, så skifter vi hele din skærm igen, uden beregning og uden at stille spørgsmåltegn ved noget.

Når du får repareret din enhed hos os, har du jf. dansk lovgivning 2 års reklamationsret.
Denne ret til at reklamere betyder, at hvis der skulle være problemer med din reparation inden for de første 6 måneder, er du berettiget til at få udbedret problemet på vores regning. I perioden 6.-24. måned er det herefter op til dig at påvise, at det er vores ansvar, at du oplever problemer med din reparation.
Som en udvidet service, tilbyder vi 24 måneders garanti på alle reparationer udover vandskader og batteriskift.
Dette betyder, at du i perioden kan få udbedret fejlen, uden at vi stiller spørgsmåltegn.
Dog forudsat, at skaden ikke er selvforskyldt. Læs mere om vores garanti i punktet foroven.

Reklamationsretten på din telefon bortfalder, ligeså snart telefonen har været tabt eller lidt andre former for synlig overlast. Ved reparationer ved os, beholder du stadig din 24 mdrs reklamationsret ifølge købeloven, så du er stadig dækket af retten til at reklamere over andre fejl og mangler hos dit teleselskab.

Alle reservedele hos PhoneCare er så vidt muligt af original/oem kvalitet, hvilket betyder, at du ikke kan se forskel på en original skærm som sidder i enheden fra ny og vores skærm.

Ja. Vi tilbyder gratis lånetelefoner i alle vores butikker, hvis disse er tilgængelige - spørg vores personale.

Hos PhoneCare bliver alle vores dygtige teknikere og ekspedienter nøje instruereret i at behandle alt følsom persondata forsvarligt, ifølge persondataloven.

Der bliver ikke slettet noget data fra din telefon/tablet ved indlevering til reparation. Hvis der mod al forventning, skulle være behov for at slette din data, vil du blive kontaktet først.

Vores teknikere skal bruge din kode til at teste alle funktioner før reparationen og efter reparation, for at sikre sig, at alt virker som det skal, inden vi afleverer den tilbage.

Alt data bliver behandlet ifølge persondataloven.

Du undrer dig nok over, hvorfor vi er så meget billigere end vores konkurrenter. Dette skyldes, at vi har skåret vores fortjeneste helt ind, for at det skal komme vores kunder til gode, hvor vi satser på en masse glade kunder i sidste ende. Der er ikke gået på kompromis med hverken kvalitet eller service hos os, selvom priserne er Danmarks billigste.

Nej. Vi sælger desværre ikke vores reservedele løst.

Du er meget velkommen til at vente i en af vores butikker, mens vi udbedrer skaden på din enhed. Vi har i alle butikkerne indrettet hyggelige ventesteder, hvor du kan få en tår at drikke ellers benytte dig af vores Wi-Fi.

Vi har ikke nogen faste mængderabatter, men skal du have foretaget mange reparationer, så kan butikschefen i butikken ofte finde en god pris til dig.

Hvis du og din virksomhed, ønsker en firmaaftale, kan I blot udfylde formularen på vores hjemmesiden, så bliver i hurtigst muligt kontaktet af vores repræsentant, som vil sørge for at I får en aftale.

Du kan i alle vores butikker, betale med alle gængse betalingskort. Vi modtager også bank overførsler og fakturabetalinger*.

*For at kunne få kredit til fakturabetalinger, kontakt venligst vores kundeservice på 51 511 511. Gælder kun for virksomheder og offentlige institutioner.

Ja. Du kan besøge vores shop på siden, hvor der er et bredt udvalg af både nye og brugte telefoner og tablets.